تیم ممیزی شرکت توانیر،به منظر ارزیابی عملکرد روابط عمومی صنعت برق آذربایجان طی روزهای شنبه تا دوشنبه مورخ 22 الی 24 آذر در تبریز مستقر شدند پیش از ظهر روز یکشنبه ۲۳ آذرماه با حضور در دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقهای آذربایجان، فرآیند ممیزی ساختار و عملکرد این واحد را انجام داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای آذربایجان، در این ممیزی، ساختار، رسانه، تولید محتوا، ارتباطات درونسازمانی، شبکههای اجتماعی و ارتباطات برونسازمانی، مدیریت بحران رسانهای، تشریفات و مراسم، هویت بصری، فناوری و ابزارهای ارتباطی، مدیریت داده و گزارشدهی، به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.
تیم ممیزی اعزامی از سوی شرکت توانیر متشکل از خانم رادفر از روابط عمومی شرکت توانیر و آقایان احمد روزبیانی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق همدان، شکرخدایی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، نصر اصفهانی مدیر روابط عمومی توزیع برق استان اصفهان و اسکندری مدیر روابط عمومی توزیع برق استان فارس بودند.
پیش از انجام برنامه ممیزی، اعضای تیم با حضور در دفتر رسول اسماعیلزاده مدیرعامل شرکت برق منطقه آذربایجان، با وی دیدار و گفتوگو کردند.
مدیرعامل شرکت ضمن تأکید بر جایگاه مهم روابط عمومی در صنعت برق، نقش روابط عمومی در اطلاعرسانی و فرهنگسازی درون سازمانی و برون سازمانی را بسیار مهم دانسته و افزود: عملکرد روابط عمومیها بویژه در حوزه و موضوع "بسط فرهنگ مدیریت مصرف برق" در بخش های مختلف جامعه در دوره پیک بار تابستان بسیار کارساز و موثر بود بطوریکه توانستند با اطلاعرسانی مناسب و ایجاد فرهنگ مصرف بهینه، رضایت و اعتماد عمومی را ارتقا دهند.
در ادامه این دیدار، احمد روزبیانی به نمایندگی از تیم ممیزی، اهمیت این ارزیابی را در ارتقای جایگاه روابط عمومیهای صنعت برق، تدوین برنامههای استراتژیک و تخصیص بودجههای آتی عنوان کرد.
در پایان، سعید رسولی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقهای آذربایجان نیز ضمن قدردانی از حمایتهای مدیرعامل و معاونین شرکت، از حضور و زحمات اعضای تیم ممیزی تشکر کرد و گزارشی از اقدامات و عملکرد روابط عمومی در حوزههای مختلف ارتباطی و رسانهای را ارائه نمود.
تاریخ انتشار / بروز رسانی1404/09/25 تعداد بازدید 15 https://www.azrec.co.ir/blog/u/104889








نظرات (0)